receptvardag.blogg.se

Hej, jag är en 23 årig tjej som gillar att få tips och idéer om god mat. Så tänkte dela med mig av goda recept här :) Längst ner på recepten kommer jag att lägga en kommentar om hur den var att tillaga om jag hunnit testa :) Även tankar och idéer kommer upp. Ät med munnen, inte med ögonen. = det ser inte så professionellt ut men det smakar ;)

Välkommen

Publicerad 2014-09-18 13:01:30 i Allmänt,

Hej, jag har länge funderat på att skapa en blogg för att kunna spara de recept jag hittar och vill prova, och även dela med mig av dessa :) Jag hoppas att ni ska kunna ha någon nytta av den här sidan. Lämna gärna kommentarer, tips och ja idéer på vad ni vill läsa om här!
 
Ha de så bra :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela